Քաղավիացիայի կոմիտեի լիցենզիայից զրկվելը շատ լուրջ հարված է մեզ նման փակ, դեպի ծով ելք չունեցող երկրի համար. Լիլիթ Գալստյանը՝ կառավարությանը


Քաղավիացիայի կոմիտեի լիցենզիայից զրկվելը շատ լուրջ հարված է մեզ նման փակ, դեպի ծով ելք չունեցող երկրի համար.  Լիլիթ Գալստյանը՝ կառավարությանը
Ապրիլ 4 01:07 2020

ՀՅԴ ԳՄ անդամ Լիլիթ Գալստյանը ֆեյսբուքյան իր էջույ գրառում է կատարել «Ոլորտի կառավարումը բակալավրական փորձաշրջան չէ» վերտառությամբ, որում մասնավորապես անդրադարձել է 168․am-ի հրապարակած տեղեկությանն առ այն, որ Միջազգային ավիացիոն կազմակերպությունըլիցենզիայից զրկել է Հայաստանի Քաղաքացիական ավիացիայի պետական կոմիտեին։ Նա նշել է՝ սա ինչ լուրջ հարված է մեզ նման փակ, դեպի ծով ելք չունեցող երկրի համար: Գրառումն ամբողջությամբ՝ ստորև․

 

««Միջազգային ավիացիոն կազմակերպությունը, այսպես ասած` լիցենզիայից զրկել է Հայաստանի Քաղաքացիական ավիացիայի պետական կոմիտեին, ինչը շատ վատ հետևանքներ կարող է ունենալ մեր ողջ քաղաքացիական ավիացիայի և, մասնավորապես, օդաչուների համար, որոնց պարզապես կարող են թույլ չտալ թռչել»,- գրում է 168.am-ը:

 

Պատկերացնու՞մ եք, թե սա ինչ լուրջ հարված է մեզ նման փակ/ landlocked/, դեպի ծով ելք չունեցող երկրի համար:

 

Ընդամենը ամիսներ առաջ, ազգային փոխադրողի մասին մտածելու և տրանսպորտային, ավիացիոն քաղաքականություն մշակելու փոխարեն, «հիանում էինք» մի քանի տասնյակ հազար դոլար ճամփորդությունների վրա մսխած, նույնքան էլ պարգևավճար ստացած և ընդամենը տարակուսելի, մի քանի անփառունակ չվերթ Հայաստան բերած թիթեռնիկով:

 

Եվ ու՞ր է հիմա ՔԱ-ի պետը: Պարզապես թռավ առաջին իսկ թեթև ցնցումից՝ ապացուցելով երկրում իրականացվող կադրային քաղաքականության մերկությունը, սեփական քաղաքականության չգոյությունը, այդպիսի քաղաքականություն մշակել-իրականացնելու անունակությունը: Եվ, գոնե ինձ համար, հաստատ, մի դիտարկում ևս՝ այս հողի հետ կապ չունեցող ու նրա ցավը չկիսող մարդիկ հեռու պիտի լինեն որոշումներ կայացնելուց: Կառավարումը, որոշում կայացնելը, ոլորտային քաղաքականություն մշակելը ռոմանտիկ, կարճատև տուրիզմ չէ, ոչ էլ՝ բակալավրական փորձաշրջան:

Ի դեպ, տասը օր առաջ Կառավարությանը ներկայացրած մեր՝ ՀՅԴ փաթեթում, հետևյալ առաջարկությունը կա.

 

«Սկսել ազգային փոխադրողի ձևավորման աշխատանքներ` օգտվելով ճգնաժամի ընձեռած` քիչ ռեսուրսով շարժակազմ ձեռք բերելու հնարավորությունից: Հրաժարվել առկա անհեռանկարային և երկրի շահերից չբխող քաղաքականությունից և նախապատրաստվել նոր ավիացիոն քաղաքականությանը` թե՛ ներքին, թե՛ արտաքին կարգավորման առումով»:

 

Իհարկե, վստահ չեմ, որ կլսեք, կմտածեք, կգործադրեք...չէ՞ որ դուք ամեն ինչ գիտեք ու ամեն ինչ ձեզանով է սկսվում...

 

Ե՞րբ է գալու լրջանալու պահը, դուք պատկերացնու՞մ եք իրական մարտահրավերները, հակաճգնաժամային կառավարման պատասխանատվությունը»։



loading...